Tisztelt Pályázók!

A Nemzeti Kulturális Alap hatékonyabb működésének érdekében 2017. október 9-től változik munkatársaink telefonos elérhetősége.

Bizonyára tapasztalták, hogy az elmúlt időszakban hozzákezdtünk az ügyintézés menetének egyszerűsítéséhez, a pályázati rendszer gyorsításához. Célunk, hogy ez a folyamat tovább erősödjön. Ehhez arra van szükség, hogy munkatársaink több, koncentrált időt tölthessenek a regisztráció, a pályáztatás és az elszámoltatás feladataival, a beérkezett dokumentumok feldolgozásával.

Ezért kidolgoztunk egy ügyfélszolgálati rendet, ennek megfelelően 2017. október 9-től munkatársaink a következő időpontokban tudják fogadni az Önök hívásait:

- hétfőn és pénteken: 08:00-12:00 óra között,

- kedden és csütörtökön: 12:00-16:00 óra között,

- szerdán meghosszabbított ügyfélszolgálati időben: 08:00-16:00 óra között,

- a pályázatok beadási határidejének utolsó napján az adott kollégium referense, a regisztrációval foglalkozó és az informatikai területen jártas munkatárs egész napos telefonügyeletet tart 08:00-16:00 óra között.

Ezen kívül az NKA honlapján 2017. szeptember 25-től él a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpont, ahol igyekszünk válaszokat adni az egyes területekre befutó leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

Postai úton és emailben változatlanul állunk pályázóink rendelkezésére.

Megértésüket köszönjük, további sikeres pályázatokat kívánunk!

Impresszum | Honlaptérkép | Sajtószoba | Munkatársak | Technikai ajánlás | English | RSS