Ügyfélszolgálat

Tisztelt Pályázók!

A Nemzeti Kulturális Alap hatékonyabb működésének érdekében 2017. október 9-től változik munkatársaink telefonos elérhetősége.

Bizonyára tapasztalták, hogy az elmúlt időszakban hozzákezdtünk az ügyintézés menetének egyszerűsítéséhez, a pályázati rendszer gyorsításához. Célunk, hogy ez a folyamat tovább erősödjön. Ehhez arra van szükség, hogy munkatársaink több, koncentrált időt tölthessenek a regisztráció, a pályáztatás és az elszámoltatás feladataival, a beérkezett dokumentumok feldolgozásával.

Ezért kidolgoztunk egy ügyfélszolgálati rendet, ennek megfelelően 2017. október 9-től munkatársaink a következő időpontokban tudják fogadni az Önök hívásait:

- hétfőn és pénteken: 08:00-12:00 óra között,

- kedden és csütörtökön: 12:00-16:00 óra között,

- szerdán meghosszabbított ügyfélszolgálati időben: 08:00-16:00 óra között,

- a pályázatok beadási határidejének utolsó napján az adott kollégium referense, a regisztrációval foglalkozó és az informatikai területen jártas munkatárs egész napos telefonügyeletet tart 08:00-16:00 óra között.

Ezen kívül az NKA honlapján 2017. szeptember 25-től él a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpont, ahol igyekszünk válaszokat adni az egyes területekre befutó leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

Postai úton és emailben változatlanul állunk pályázóink rendelkezésére.

Megértésüket köszönjük, további sikeres pályázatokat kívánunk!