Ügyfélszolgálat

Tisztelt Pályázók!

A Nemzeti Kulturális Alap hatékonyabb működésének érdekében 2017. október 9-től változik munkatársaink telefonos elérhetősége.

Bizonyára tapasztalták, hogy az elmúlt időszakban hozzákezdtünk az ügyintézés menetének egyszerűsítéséhez, a pályázati rendszer gyorsításához. Célunk, hogy ez a folyamat tovább erősödjön. Ehhez arra van szükség, hogy munkatársaink több, koncentrált időt tölthessenek a regisztráció, a pályáztatás és az elszámoltatás feladataival, a beérkezett dokumentumok feldolgozásával.

Ezért kidolgoztunk egy ügyfélszolgálati rendet, ennek megfelelően 2017. október 9-től munkatársaink a következő időpontokban tudják fogadni az Önök hívásait:

Ezen kívül az NKA honlapján 2017. szeptember 25-től él a Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) menüpont, ahol igyekszünk válaszokat adni az egyes területekre befutó leggyakrabban felmerülő kérdésekre.

Postai úton és emailben változatlanul állunk pályázóink rendelkezésére.

Megértésüket köszönjük, további sikeres pályázatokat kívánunk!

2017. október 5.