1. a) Az ajánlatkérőként szerződő fél neve és címe:

Nemzeti Kulturális Alap Igazgatósága 1085 Budapest, Gyulai Pál u. 13.

b) A nyertes ajánlattevőként szerződő fél neve és címe:

Vizeum Hungary Média Kft. (1114 Budapest, Bartók Béla út 47.)

2. a) A közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződés meghatározása:

megbízási szerződés

b) A szerződéskötés időpontja: 2007. május 25.

c) A közbeszerzés tárgya és mennyisége, az ellenszolgáltatás:

Az NKA 2007. évi kommunikációs tervének megvalósításához kapcsolódó médiavásárlási, produkciós és produkcióhoz kapcsolódó kreatív tevékenységek lebonyolítása, az ajánlat részeként Ajánlattevő által benyújtandó részletes média terv, valamint a dokumentáció részét képező NKA kommunikációs terve alapján
Ellenszolgáltatás valamennyi feladat teljesítéséért: nettó 52.193.073 Ft + áfa

d) A szerződés időtartama vagy a teljesítés határideje: 2007. december 31.

3. A szerződés teljesítése (részteljesítése) szerinti mennyiség és ellenszolgáltatás:

Az NKA 2007. évi kommunikációs tervének megvalósításához kapcsolódó médiavásárlási, produkciós és produkcióhoz kapcsolódó kreatív tevékenységek lebonyolítása, az ajánlat részeként Ajánlattevő által benyújtandó részletes média terv, valamint a dokumentáció részét képező NKA kommunikációs terve alapján
Ellenszolgáltatás az elvégzett feladatok teljesítéséért: nettó 51.580.388 Ft + áfa

4. a) A lefolytatott közbeszerzési eljárás fajtája: a Kbt. VI. fejezete alá tartozó nyílt eljárás.

b) A közbeszerzési eljárásban az ajánlatok bírálati szempontja: a Kbt. 57. § (2) bekezdés b) pontja alapján az összességében legelőnyösebb ajánlat a következő részszempontok és súlyszámok alapján:

Részszempontok:

Súlyszám

  1. Vállalási ár

Alszempontok:
1.1) A kreatív és produkciós költségek, valamint a média és produkciós jutalék összesített nettó értéke (forintban).
1.2.) Médiavásárlás összesített nettó értéke (forintban).

20

15

5

  1. Ajánlattevő vállalja, hogy az országos TV csatornákon megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók legalább 50 %-a önálló műsorszámként, reklámblokkon kívül kerül elhelyezésre.
  2. Ajánlattevő vállalja, hogy az országos TV csatornákon megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók fennmaradó hányada kizárólag kulturális műsorok környezetében (közvetlenül előtte, közvetlenül utána, vagy műsor közben) sugárzott reklámblokkokban kerül sugárzásra.
  3. Az országos TV csatornákon megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók heti teljes sugárzási mennyisége (perc).
  4. Ajánlattevő vállalja, hogy az országos nyomtatott (sajtó) médiában megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók 50 %-a „kulturális környezetben” (tehát kulturális rovatban) jelenik/jelennek meg, országos és helyi kiadással is rendelkező lapok esetében országos kiadásban.
  5. Az értékelők megítélése szerint mennyire szolgálja az ajánlott televíziós és nyomtatott sajtó programajánló együttesen az állandó kommunikációhoz kapcsolódó – kommunikációs tervben megfogalmazott – célokat?
  6. A nyomtatott (sajtó) médiában megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók által hetente elért összes olvasószám (megjelenési napokra a Szonda Ipsos Médianavigátor szoftverének 2006. IV.n.évi adatbázisából kalkulált olvasószám adatok alapján számolt összesített heti érték a 25+ AB Esomar státuszú célcsoportra).
  7. A nyomtatott (sajtó) médiában megjelenő – állandó kommunikációhoz kapcsolódó – programajánlók heti teljes mennyisége (megjelenés szám x megjelenési méret (mm x mm-ben megadva).
  8. Ajánlattevő vállalja, hogy az állandó kommunikációhoz kapcsolódóan a TV és sajtó megjelenés mellett más megjelenést is alkalmaz.
  9. Az értékelők megítélése szerint összességében mennyire szolgálja a Kodály Év programjaihoz kapcsolódó – ajánlattevő által összeállított – kampány-javaslat a kommunikációs tervben megfogalmazott célokat?
  10. Az Ajánlattevő hány héten keresztül vállalja a háttérben dolgozó kollégiumokra vonatkozó hirdetés/PR megjelenés biztosítását?
  11. Az értékelők megítélése szerint összességében mennyire szolgálja a háttérben dolgozó kollégiumok bemutatását célzó – ajánlattevő által összeállított – kommunikációs javaslat a kommunikációs tervben megfogalmazott célokat?
  12. Az Ajánlattevő hány vidéki programhoz vállalja a vidéki programok regionális/helyi médiában történő megjelentetését?
  13. Az értékelők megítélése szerint összességében mennyire szolgálja a vidéki programok bemutatását célzó – ajánlattevő által összeállított – kommunikációs javaslat a kommunikációs tervben megfogalmazott célokat?

10


5


10


5


10


10


5


5


10


10

10


5

5

c) Hivatkozás a lefolytatott közbeszerzési eljárást megindító, illetőleg meghirdető hirdetményre és közzétételének napja: KÉ 3704/2007.; 2007. március 19.

d) Hirdetmény közzététele nélküli eljárás esetén az ajánlattételi felhívás megküldésének, illetőleg a Közbeszerzési Döntőbizottság tájékoztatásának napja:

e) Hivatkozás az eljárás eredményéről szóló tájékoztatót tartalmazó hirdetményre és közzétételének napja: KÉ 8091/2007.; 2007. június 15.

5. a) A szerződés teljesítése szerződésszerű volt-e: igen

b) Nem szerződésszerű teljesítés esetén a szerződésszegés típusa, leírása, indoka:

c) A szerződésszegést elkövető(k) neve, címe: –

6. a) A szerződés részteljesítése szerződésszerű volt-e: –

b) Nem szerződésszerű részteljesítés esetén a szerződésszegés típusa, leírása, indoka: –

c) A szerződésszegést elkövető(k) neve, címe: –

7. a) A szerződést módosították-e: nem

b) Hivatkozás a szerződés módosításáról szóló tájékoztatót tartalmazó hirdetményre és közzétételének napja: –

8. Egyéb információk: –

9. A nyertes ajánlattevőként szerződő fél nyilatkozata: A tájékoztatóban közöltekkel egyetértek.

10. A hirdetmény feladásának napja: 2008. január 15.